Warning: A non-numeric value encountered in /home/ir1023/public_html/plugins/system/helix/core/helix.php on line 548

Warning: A non-numeric value encountered in /home/ir1023/public_html/plugins/system/helix/core/helix.php on line 548

سوالات متداول تلفن ثابت

سؤالهاي متداول

  سئوال 1:نحوه دریافت خدمات غیر حضوری تلفن ثابت چیست ؟

مشتركين در استان اصفهان با مراجعه  به آدرس الكترونيكي    e.tce.ir       وكليك روي عضويت  در سايت وانجام مراحل ثبت نام وفقط يك بار با مراجعه به مراکز پاسخگوئی ( در سايت امکان مشاهده آدرس مراکز پاسخگوئی وجود دارد) مي توانيد خدمات غير حضوري تلفن ثابت رابراي شماره هاي  تلفنهاي ثابت خود فعال وپس از دریافت پیامک فعال سازی از طرف شرکت مخابرات از خدمات  غير حضوري استفاده نمايند.

 مشترکینی که تحویل بوق آنها(دایری جدید)از تاریخ 10/06/ 1393به بعد بوده است خدمات غیر حضوری انها همزمان با دائری تلفن فعال شده است ونیاز به ثبت نام وپر کردن فرم ندارند وفقط برای دریافت رمز خود باید به قسمت در یافت رمزدر سایت e.tce.ir  رفته وبا وارد کردن نام کاربری (هنگام تحویل بوق به شماره تلفن همراه مشترک پیامک شده است )و کد ملی خود رمز را دریافت نمایند.

سوال 2.در هنگام ثبت نام خدمات غير حضوري در سايت چرا دادن ايميل ضروري است ؟

درج ايميل توسط مشترك براي بازيابي رمز عبور هنگام فراموشي و ارتباط با مشترك لازم است .ضمناٌ تصويرقبض تلفن نيز در هردوره براي مشترک  از اين طريق ارسال مي گردد.

سوال 3.چرا پس ار ثبت نام در سايت مشترک  بايد يك بار به امور مشتركين  مخابرات مراجعه نماید؟

 پس از ثبت نام در سايت مالك تلفن فقط يك بار با در دست داشتن كارت شناسايي خود براي احراز هويت و فعال سازي نام  كاربري خود بايد به امور مشتركين مخابرات مراجعه كند.

سوال 4.نماينده مشتركين حقوقي پس از ثبت نام در سايت براي احراز هويت علاوه بر كارت شناسايي چه چيزي بايد هنگام مراجعه به مخابرات همراه داشته باشند؟

همانطور كه در روند  ثبت نام در سايت مشاهده می شود نماینده مشتركين حقوقي بايد نامه اي ( نمونه نامه در سايت موجود است )كه به مهر وامضاي بالاترين مقام اجرائی (مدير عامل )ان شركت يا موسسه رسيده باشد بانضمام لیست شماره تلفنهایی که برای ان درخواست خدمات غیر حضوری دارند را همراه داشته  باشد. 

سوال 5. مشترکینی که جدیدا تلفن ثبت نام کرده اند (دائری جدید)برای دریافت نام کاربری و رمز خود چه باید بکنند؟

همانطور که در سوال 1توضیح داده شد پس از تحويل بوق نام كاربري براي مشتركين پيامك ميشودلذا براي دريافت رمز بايد به قسمت دريافت رمزدر سایت  ( (e.tce.irمراجعه كنند.

سئوال 6:مشترک پس از عضو شدن  چگونه می تواند از  خدمات غیرحضوری تلفن ثابت  استفاده کند ؟

مشترک پس از دریافت پیامک فعال سازی خدمات غیر حضوری باید به همان ادرس اینترنتی e.tce.ir مراجعه کرده ونام کاربری ورمز عبور خود را وارد کرده و هنگامی که سیستم به ایشان  خوش امد گویی گفت میتوانند از خدمات استفاده کنند.

نکته : تا زمانی که مشترک پیغام خوش امد گوئی را مشاهده نکند نمی تواند از خدمات تلفن ثابت استفاده کند ودیدن خدمات برروی صفحه، نشانه وارد شدن به سیستم نیست .

سئوال 7:اگر مشترکی نام کابری خود را را فراموش کند چگونه می تواند انرا بازیابی کند؟

نام کاربری مشترک بر روی شماره تلفن همراه او پیامک شده است با اینحال اگر مشترک انرا فراموش کرده متصدی  امور مشترکین میتواند با احراز هويت مشترك از طریق سیستم نام كاربري  را مشاهده وبه مشترک بدهد.

سئوال 8:اگر مشترک حقیقی رمز  خود را را فراموش کند چگونه می تواند انرا بازیابی کند؟

مشترکین حقیقی در همان سایت (e.tce.ir )در قسمت باز یابی رمز عبور با ارائه مشخصات و ایمیل خود نسبت به بازیابی رمز عبور خود اقدام می کنند نکته قابل توجه اینکه مشخصات مشترک وایمیل او باید با با مشخصات وایمیل هنگام ثبت نام مطابقت داشته است در غیر اینصورت با پیغام خطا روبرو میگردد. در صورتی که مشترک بخواهد رمز به ایمیل جدیدش ارسال گردد باید ابتدا به مراکز پاسخگوئی مراجعه کرده و پس از احراز هویت وتکمیل فرم تغییر ایمیل  نسبت به تغییرایمیل خود اقدام کند و سپس مشترک  با مراجعه به سایت نسبت به   بازیابی رمز خود اقدام نماید.

 

سئوال 9:اگر مشترک حقوقی  رمز  خود را را فراموش کند برای بازیابی ان چه کار باید بکند؟

نماینده مشترکین حقوقی با ارائه نامه از بالاترین مقام اجرائی مبنی بر دریافت رمز عبور وبا مراجعه به مراکز پاسخگوئی در خواست باز یابی رمز میکند. متصدی امورمشترکین پس از احراز هویت نماینده  در قسمت ریست مشترکین حقوقی برنامه فعال سازی خدمات غیرحضوری  ،رمز جدید را به ایمیل مشترک  حقوقی می فرستد.

سوال 10.مشتركي كه مي خواهد شماره تلفن هایي رابه نام کاربری خود  اضافه كند(قبلا عضو بوده)ايا نياز به ثبت نام مجدددر سایت  دارد ؟

خیر فقط بايد با مراجعه به مراكزپاسخگوئي شماره هاي جديد خود رابا همان نام  كاربري  در فرم ثبت نام خدمات غير حضوري واردكرده  و احراز هويت شودو متصدی  امور مشترکین در برنامه فعال سازی خدمات غیر حضوری شماره های جدید مشترک را به نام کاربری قبلی او اضافه کند.

سئوال 11: کدام خدمات تلفن ثابت را می توان غیر حضوری و به صورت اینترنتی انجام داد؟

  1. ثبت نام تلفن .2پرداخت صورتحساب مياندوره 3. رويت ودانلود تصویرقبض وپرداخت الكترونيكي 4. دريافت ريز مكالمات تلفن 5. برقراري سرويس وي‍ژه 6. حذف سرويس ويژه 7.بستن  صفر دوم (بين الملل) 8.بازكردن  صفردوم (بين الملل)  9. درخواست كشف مزاحم تلفني 10. ثبت يا حذف مشخصات فردی در بانك اطلاعاتي 118  11.درخواست قطع تلفن 12.درخواست وصل مجددتلفن13. اعلام خرابي تلفن14.اصلاح آدرس مشترك15. خريد شماره هاي رند16.   تغييرمكان تلفن 17. درخواست تعويض شماره 18.درخواست تخليه تلفن 19.تعهد سيم كشي غير مجاز .20تعهد مزاحمت بار دوم

سوال 12- چرا به محض فعال کردن نام کاربری امکان دیدن ریز مکالمات نیست ؟

به محض فعال شدن نام  کاربری ، مشترک در لیست کاربران پورتال قرار می گیرد تا در سیکل آینده  که ریز مکالمات روی سایت قرار می گیرد  برای شماره تلفنهای او که هنگام ثبت نام وارد کرده  ریز مکالمات قابل دسترسی باشد .

سوال13.چرا ريز مكالمات دورهاي قبل ازعضويت در سايت خدمات غير حضوري را نمي توان ديد؟

 به منظور جلوگیری از سوءاستفاده احتمالی مشترک فقط می تواند اطلاعات مذکور را از زمان فعال سازی به بعد در هر سیکل مشاهده کند.

سوال 14. آیا درخواست خدمت بصورت غیر حضوری  یا دفاتر پیشخوان دولت در هزینه ای که بابت خدمت گرفته می شود تاثیری دارد؟

کلیه خدماتی که بصورت غیر حضوری  ارائه می گردد بدون کارمزد می باشدو هزینه خدمت(مثلا تغییر مکان ) به هر دو طریق یکسان می باشد .درضمن گرفتن سرویسهای مانند دریافت وپرداخت قبض ،ریز مکالمات، فعال سازی سرویسهای ویژه از طریق سایت رایگان است .

سوال 15- عضويت در سايت مخابرات اصفهان  هزينه دارد؟

عضويت در سايت مخابرات اصفهان رايگان است .

سوال 16.در صورتی که مشترک بخواهد ایمیل خود را تغییر دهد چگونه می توان به ان کمک کرد؟

در مراکز پاسخگوئی فرم تغيير ايميل با كد (tce-fo-0n8-46/53)در اختيار مشترك گذاشته می شود وپس از احراز هويت مشترك اقدام می گردد.

نکته :نماینده مشترکین حقوقی با ارائه نامه از بالاترین مقام اجرائی مبنی بر تغییر ایمیل  نسبت به تکمیل فرم تغییر ایمیل اقدام نماید.

سوال 17.ایا مستاجر یا یکی از ورثه یا استفاده کننده  مي توانددرخواست خدمات غير حضوري بدهند؟

خیر

سوال 18.ایا وکیل قانونی مشترک   مي توانددرخواست خدمات غير حضوري برای شماره تلفنهای مشترک بدهد؟

در صورتی که وکالت نامه در  یکی از دفاتر اسناد رسمی تنظیم ودر متن وکالت نامه شماره تلفن ها قید شده باشد و وکیل حق واختیار کامل نسبت به انجام کلیه امور موکل راداشته باشد با رویت اصل وکالتنامه ودریافت تصویر آن وکیل می تواند بجای مشترک اقدام نماید.ضمناٌ وکالت نامه هایی که بلاعزل نمی باشد تمدید اعتباراز طرف دفترخانه مربوطه الزامی است .

 

 

 

تماس با ما

لطفا ما را از نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود بی نصیب نگذارید.

Goto Top

دفتر اصفهان

خیابان مسجدسید، خیابان طیب
روبروی ایستگاه خمینی شهر
تلفکس : 9992-235 (313) 98+